Börjes barnbarn

föralltid

Tillbaks till vardagen

Blev ett rejält inlägg sist. Läs det eller strunta i det =P Haha. Det är om Thailands resan mer i detalj jämfört med resdagboken. Skriver lite för min egen skull mest. Kul att kolla tillbaka. I övermorgon fyller faktiskt bloggen 3 år.

Helgen passerade med Funky Kidz på lördagen. Hade A-gruppen i badhuset. Följt av en superkul tjejfest med utgång på Wickan. Söndag hade jag mina egna grupper. Tränade vattenbalett och tjejerna har jobbat på riktigt bra när jag har varit borta. Gick över till Simons far där de hade firat lite farsdag med mat och tårta. Sen åkte vi hem till huset och jag hade lite utdelning på grejerna som jag hade köpt.

Igår började jag en 5 veckors VFU period. Kändes lite tufft att komma upp på morgonen, men väl där så är det som vanligt så roligt att träffa alla barnen igen. De föröver lite ny energi till en. Just nu har jag långrast och sitter ner på LC. Ska försöka eller snarare måste börja med uppgifterna som de andra gjort när jag var borta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: