Börjes barnbarn

föralltid

Tvättar

Tvätten är igång. Det är bara två maskiner faktiskt. Men det är lika illa att gå upp tidigt iallafall för en sån sak som att tvätta. Jag ska försöka städa idag för det blev inte mycket av den varan. Mina resenerver höll mig kvar i någon obalans och jag lyckades inte göra mycket vettigt. Vi lyckades komma iväg och växla pengar. Mycket bra. Och så skrev jag en lista på det som behöver göras innan vi åker. Herre. Imorgon åker vi. Vid den här tiden imorgon sitter vi på bussen påväg till Arlanda. Overkligt.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Men.... alltså.... THAILAND!!!! Nu blev jag avundsjuk!!! Hur länge ska ni vara borta?

    Ha det så himla underbart!!!

    Kram!

    2009-10-20 | 09:21:04
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • Annika säger:

    TACK för alla kommentarer!!!! Du är ju för söt!!!

    Jag vill gärna ha resedagboken och följa er!

    Vad kul att du gillar bilderna! Jag själv tycker att det är jättekul att ta kort och lägga ut på bloggen.

    Oroa dig inte, gossedjuren är kvar! Antingen här eller i källaren. Daniel, sonen, har kvar Bertil (nalle) som han fick av min mamma när han föddes och den har han i sitt rum. Daniel och Bertil är 21 år! :-) Det roliga är att jag minns som igår hur han (Bertil) fick sitt namn. Och ja, jag minns hur Daniel fick sitt namn också! :-)

    TACK för att du talade om hur man gör tyskt y!

    Fosterbarn! Tack för tipset! Näe, inte ännu men kanske senare om det blir alltför "dött" här hemma!

    Nu skrev jag allt i denna kommentar, är inte lika ambitiös som du.... men....

    HA EN UNDERBAR RESA OCH UNNA DIG MASSAGE VARJE DAG!

    Massor av kramar!

    2009-10-20 | 18:29:37
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Ni har bara varit borta ett dygn och jag är supersaknig på min Lillstrumpa!! Älskar dig!



    Kram.

    2009-10-23 | 00:20:07

Kommentera inlägget här: