Börjes barnbarn

föralltid

Dirty Dancing

Jobbat idag igen. Idag fick jag knappa lite på dator också, så det var kul att få lite mer att göra. Samma trevlige busschaufför som skjutsade dit. Lite trött och sliten när jag kommit hem. Ont på diverse ställen. Men både igår och idag har jag sett till att gå en promenad istället för att dimpa ner i soffan direkt och blir sittandes där. Då hade jag nog blivit mer stelare. Nu vankas det käk. Funderar på om jag ska se Dirty Dancing (r.i.p) nu på 1:an eller om det blir nått annat...

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Bra idé det där med promenad Lillstrumpa! (Y) Här har vi också varit riktigt duktiga med promenaderna. Kors i taket! Nej, men nu måste det bli lite allvar på motionssidan för vår (min och J.s alltså!) del... så Heja härliga vädret. HeHe.



    Kram.

    2009-09-19 | 12:53:01

Kommentera inlägget här: