Börjes barnbarn

föralltid

Första Funky...

...är du avklarad. Lite nervöst självklart, men faktiskt inte så mycket över danserna. De kände jag att jag hade övat in bra. Utan det var rutiner runtomkring snarare. Men det gick bra. I början gick det riktigt bra, men på slutet tappade jag kontrollen och kände mig lite virrig. Min assistent tyckte dock att det hade gått bra och att det inte märktes. Bra det. Längtar till nästa gång <3




Gårdagen bjöd på första telebilden för den här terminen. Inleder ordentligt med nedlagt internet på lärcentrum, så jag kunde inte komma åt de papper som jag hade planerat att skriva ut. Dessutom så blev vi inte uppkopplade till föreläsningen i den vanliga studion. Great. Däremot fungerade det i den andra. Dock var det en riktigt seg föreläsning. Efter förläsningen gick jag upp till Colluseum och övade på danserna i salen och bekantade mig med stereon. På kvällen hyrde vi film, En shopaholics bekännelser, och myste i soffan.

Kommentarer

  • Angelique säger:

    svar: Haha aaw, sorry ;) Får knåpa ihop ett inlägg kanske senare idag eller i veckan då :D

    2009-09-08 | 15:52:49
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här: