Börjes barnbarn

föralltid

Fyndat på KappAhl

Telebild nr 2 och idag var det betydligt roligare och intressantare. Efter föreläsningen gjorde vi gruppuppgiften lite snabbt och jag knallade upp till stan. 30 min tills nästa buss så jag tänkte titta lite efter en korthållare. Tänkte även svepa igenom Kappahl också eftersom de har absolut bäst underkläder i den här lilla staden. 99 kr alla bh. Tack och bock. Gissa vem som blev kvar där en stund? Hittade några som jag fastnade för och började prova. Och jag prova. Bytte storlek. Och prova. Bytte storlek. Och prova. Tillslut kom jag ut ur affären 3 bh:ar och 3 trosor rikare. Very good. Kikade lite snabbt efter korthållare utan något vidare resultat och gick sen till bussen.

Kom hem och åt mat. Då ringde mamma, och jag gick till affären och handlade åt henne. Blev kvar uppe i huset och åkte med pappa hem sen senare. Ska slänga ihop en korvgryta och sen blir det framför tvn ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: