Börjes barnbarn

föralltid

Jobbat!

Jag fick ett mycket trevligt samtal igår precis när jag skulle iväg och handla mat. Det var min chef(?) från Manpower som undrade hur min torsdag och fredag såg ut. Han hade jobb åt mig  Gissa om jag blev glad?? Det var faktiskt inte många dagar sen som jag deppade lite över att det inte hade blivit några strödagar på stället jag var på i somras. Men nu blev det på ett annat ställe - Anovo Nordic - i Kristinehamn. När älsklingen slutat jobbet igår så åkte vi in och kollade lite vart företaget låg så jag skulle hitta idag.

Imorse åkte jag först med vanliga bussen in, men skulle jag åka med en "anropsstyrd" buss. När jag kom till busstationen blir jag uppmött av en trevlig gubbe. Egen liten buss. Egen trevlig chaufför. I feel special. Haha.



Det har gått kalasbra. Grymt kul att komma ut på ett annat företag. Se lite nytt och träffa nya människor. Något nytt i vardagens. Det var precis vad jag behövde just nu. Aningens ont i kroppen har jag dock. Står upp hela dagen förutom tre raster som tillsammans är på en timme. Det bli lite ovant för min stackars kropp som annars är van vid att sitta/ligga i soffan/sängen/vid datorn och plugga. Blir jobb imorgon också.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Gött mos!!! Det blir ju extra klirr i kassan och det är verkligen inte fel. Och sedan ÅH! där jobbar (eller jobbade ifall hon slutat) en gammal kurskamrat till mig juh! :P Marie heter hon... ifall du har en sådan att jobba med, så kan det vara hon. Hälsa i så fall :D



    Kram.

    2009-09-17 | 21:04:50
  • Annika säger:

    You ARE special my friend, don´t forget that!

    2009-09-19 | 16:22:35
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • Annika säger:

    Förresten, Anovo, dit har jag skickat många mobiler när jag jobbade på 3! :-)

    2009-09-19 | 16:23:41
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: