Börjes barnbarn

föralltid

Badhus och dans

Helgerna går fort. Riktigt fort. Söndag innebär badhus, son vanligt. Jag har nog spenderat varje söndag i badhuset sen jag var typ 10 år tror jag. Det måste nog vara så. Med undantag för sommarlovet och kanske någon enstaka röd dag.

Först ska jag dit för ett kort möte om nya organisationen. Japp. Det ska organiseras om till hösten. Sen måste jag fixa lite med anmälning till en tävling och idrottsrabatten som ska säljas. Så mina små får det. För jag själv ska inte ha träningen idag. Jag ska till CC och dansa. Måste passa på de få gånger jag kan vara med och dansa på söndagarna. Annars brukar jag ju allt som oftast ha min grupp då.

När jag dansat klart ska jag dock gå ner till badhuset igen =P För då ska jag ha mina äldre simmare. Kanske simma lite själva också. Får se. Jag har inte bestämt mig än, och jag vet inte om jag får tid. Egentligen har jag ju möjlighet att simma mellan grupperna. Så jag får se om det blir lite tid när simmarna har gått upp.

Så ser min söndag ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: