Börjes barnbarn

föralltid

Bambi på boll

Wiie!! =)
Idag var det med boll på coren =D Me like. Grymt bra övningar är det med boll. Jag tycker det är lite roligare än att bara ligga på golvet. Dessutom lyckades jag sitta på knä på bollen. Kom upp helt själv. De gjorde jag inte sist vi hade core med boll *stolt* Det gick dock lite väl fort med alla övningar. Jag tror instruktören var lite ivrig och ville få med så mycket som möjligt. Och jag förstår henne. För kul är det!

Sen körde jag pump efter det. Och fy fan vad svettig jag blev. Överallt. Nog för att jag brukar bli svettigt, men nu var det överallt och det rann. Måste ha varit typ kondens där inne eller nått.

Nu måste jag få i mig maaaaat. Energi. Jag är helt slut i kroppen. Ska leta upp nått bra program på play att titta på. Imorgon är det upp tidigt som gäller för att tvätta. Måste komma ihåg att ringa herr rektor om min uppgift också. Har ju inte fått svar på mailen =/ Ringa frissan vore bra också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: