Börjes barnbarn

föralltid

Beroende

Pumpen var som vanligt helt underbar. Jag har seriöst blivit förälskad och beroende. Så pass att jag blev deprimerad över att kanske inte kunna köra pump på torsdag. Men jag kanske ska cykla/spinna då istället. Första gången blir det då på CC. Sist var på Träningslagret. Och det var ett tag sen. Så det ska bli kul att prova iaf, så kanske det också blir ett träningsalternativ här framöver. Badhuset gick bra idag också. Det blev ett gäng idag med. Kul kul. Coachade även en av vuxensimmarna på bröstsim och fjärils teknik.

På morgondagens planering blir det PLUGG. Måste! Promenad med Nettz. Vi ska allt komma ut på minst en, helst två promenader (= terapi tid) i veckan, tycker jag =D Styrelsemöte på kvällen sen också. Natti natt.

Kommentarer

  • Evangelina säger:

    Vilken fin sol! Men jag undrar: Vad gör dig lycklig? Och vad gör du för att sprida lycka till andra? Vore så fint att få veta :D Puss, peace o veganlycka!

    2010-04-14 | 08:12:01
    Bloggadress: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: