Börjes barnbarn

föralltid

Check?

Tvätten? Japp. Tvätten är klar sen länge. Blev bara två maskiner och lite sambotjaffs om tvättning.

Promenad? Japp. Direkt efter sambotjaffs så jag fick gå av mig frustration och samla ny kraft.

Läsa? Japp. Jag har läst, och har bara 90 sidor kvar i den första boken. Very good.

Rektorn? Japp. Men han skulle vara i möte hela dagen, så jag ringde och fick prata med Sva-fröken och jag fick mycket bra svar av henne. Därmed är min del av gruppuppgiften klar. Very good.

Frisören? Japp. Men jag kommer till telesvar som säger att frisören är ledig måndag och åter tisdag kl 10 (hmm?) Och det har telesvaret sagt samtliga tre gånger som jag har ringt idag (tisdag! efter kl 10)

Hungrig? Japp. Så nu måste jag ta en paus i läsandet och fixa lite käk. Sen återstår biblan, badhus och presenter. De två första är självklara. Presenter fixar jag en annan dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: