Börjes barnbarn

föralltid

Fler böcker

6 böcker släpade jag med mig till badhuset och sen hem. Jag skulle egentligen låna en, men sen hittade jag några fler som verkade bra, så jag tog med allihop. Men det fick jag inte. Haha. Jo. Det fick jag, men larmet gick när jag skulle gå ut eftersom jag förmodligen drog boken tillbaka igen när den lästes av. Då larmas det på igen, sa bibliotekarien.

Knallade ner till badet och fixade lite med närvaro osv. Tränade två st i vattnet. Fyra häckade på gymmet. När de i vattnet gick upp bad jag en vuxensimmar låsa/larma och bad simmarna ta eget ansvar att gå ut innan han larmade, så jag kunde dra hem. Skönt att komma hem lite tidigare för ovanlighetens skull.

Kommentarer

  • FLOOSAN säger:

    alltid gött och komma hem i tid

    2010-04-27 | 22:33:47
    Bloggadress: http://floosan.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Ja, det här nya systemet med böckerna gör att det alltid blir sådär... eller ja, väldigt ofta. Har också råkat ut för pipandet ett antal gånger. Suck!

    2010-04-27 | 22:38:33

Kommentera inlägget här: