Börjes barnbarn

föralltid

Körslaget

Samtliga körer var suveräna på sina egna låtval. Picassos är nog snäppet vassare än Rongedal, men deras blev man väldigt glad över. Och Moraeus kör genomförde sin låt väldigt fint.

Alla var grymma på operan också. Picassos låt var jag väl mindre förtjust i, men det är nog för att jag tycker låten är så bra med Andrea Bocelli och Sarah Brightman. Men det var grymt bra ändå. Det var lite spexigt i Rongedals opera - me like. Moraeus kör gjorde sin låt riktigt bra. Maffigt.

Baserat på kvällens framträdanden skulle jag aldrig kunna välja. Men räknar man med tidigare så blev det rätt körer som kom till finalen. Picasso och Moraeus har varit vassa hela tiden. Rongedal blev bättre och bättre för varje gång, och slutade as-grymt!

Kommentarer

  • Annika säger:

    Vem tror du vinner "Körslaget"? Jag tror Picasso. De har varit så himla bra hela tiden tycker jag.

    Kram!

    2010-04-25 | 08:41:06
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/
  • linnéa säger:

    sv; Haha okey! Tack, kul att du tycker om den! :)

    2010-04-25 | 09:37:31
    Bloggadress: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: