Börjes barnbarn

föralltid

Läsa om autism

Jag skrev bara ner mina förvirrade tankar om boken igår, och det blev ganska bra ändå. Inte mitt mest kreativa bidrag i litteraturseminariena, men mina frågor liknande de andras. Jag tycker det är ganska intressant och lite irriterande att en person i gruppen kommenterar andras frågor, men lägger inte ut sina egna. Antingen så är man helt med i diskussionerna eller inte alls, anser jag. Men det är nog inte helt omöjligt att jag är själv om den åsikten. Men men...

Då är det bara att ge sig på någon av mina böcker om autism. Jag var redan igång och bläddrade lite, men jag vet inte vilken jag ska välja =/ Förutom läsning idag så ska jag försöka få tag på frisören, gärna gå en promenad och kanske ta mig in till stan. Eller så tar jag stan imorgon, när jag ändå ska till telebilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: