Börjes barnbarn

föralltid

Misconduct

Det blev en riktigt bra kväll trots allt. Efter Funky blev jag lite seg och jag hade inte bestämt mig för om jag skulle dricka eller inte. Sen började jag göra mig i ordning. Kläder och smink gick bra. Men håret. Jävla hår! Jag borde gått till frissan för flera månader sen. Total katastrof och det blev en ful-dag. Höll på att inte komma iväg alls. Men tillslut så..

Och väl hemma hos Nettz med gänget gick det bara uppåt. Lite mintu-black på det and it got even better. Iväg till statt kom vi och det blev en drink. Lite dans. Fick en "hemlig agent" på kroken som bjussade på en cider. Fet fail på statt´s två toaletter. Blir ju jordens kö! Senare började Misconduct spela. Det var superkul att få höra dom spela igen. Sen kände jag mig färdig för kvällen och jag, nettz och alexandra drog till Max och käka lite mat. Fick privat taxi beställd till Max som tog oss hem. Tack Conny! (jag vet vad han heter =P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: