Börjes barnbarn

föralltid

Mör i benen?

Hm jaa. Jag är ju inne i en träningsperiod som sagt. Inte pluggperiod. Men jag tog mig igenom hälften ganska snabbt när jag väl kom igång. Sen drog jag iväg på kvartsamtalet, som passerad smärtfritt, snarare trevligt. Min plan var att köra lite på gymmet och sen åka hem och fortsätta plugga. Men det slutade med lite på gym, vidare på ett Core pass och slutligen cykel/spinning. Missade dessutom bussen, så jag var inte hemma förrän vid 20. Då pantade jag burkar och handlade mat. Lagade maten. Åt maten framför tvn. När jag väl hamnade vid datorn blev det en intressant msn diskussion om simföreningen... spännande spännande...

Duschen har jag inte ens kommit in i heller. Så det blir till att duscha och raka vägen i säng. Läsa klart blir det inget med. Frågorna jag ställer mig är om vi kommer fixa gruppuppgifterna ändå och om jag kommer vara mör i benen imorgon? Jag gissar på ett JA på båda. Hur det blir återstår att se imorgon. Godnatt.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Det här fixar ni! Jag finns alltid här för dig också Lillstrumpa :) Och du... ja, benen lär ska vara rätt möra. Men det är bara att tjyytta upp och tuta och köra.



    Kram.

    2010-04-15 | 23:50:27
  • Eva säger:

    Hej!



    Jag ville tipsa om en tävling som du är välkommen att delta i, samt

    tipsa om på din blogg. Spastugan.se fick äntligen ihop 100 fans på

    Facebook i veckan och det vill vi fira genom att lotta ut en goodie bag

    med lite smått & gott ur vårt sortiment.



    Det enda du behöver göra, efter att ha gått med på

    http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Stockholm-Sweden/Spastuganse/9902162492?ref=ts,

    är att skriva i kommentarfältet att du vill vara med och tävla. Från

    sidan kan de sedan bjuda in dina egna vänner, och passa även på att

    tipsa dina bloggläsare om tävlingen!



    Hjärtligt välkommen & Lycka till!



    2010-04-16 | 10:26:00
    Bloggadress: http://www.spastugan.se/
  • Annika säger:

    Men himlans vad du är aktiv! Nå, hur gick morgondagen då, d v s IDAG? Kan du gå idag?

    2010-04-16 | 15:57:10
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: