Börjes barnbarn

föralltid

Nu är det helg

Grupparbetet gick bra igår. Med tanke på att man var lite seg efter ledigheten så gick det ganska bra ändå. Uppgiften kändes både stor och liten. Många frågor att svara på. Och vi visste inte riktigt om vi skulle svara på precis alla. Då hade vi suttit kvar än kan jag lova.

Sen blev det en skön promenad med min vän. Några härliga terapiminuter i solens sken. Underbart.

Avslutade gårdagen med Så ska det låta och film i soffan med älsklingen.

Lördag. När jag öppnade mina ögon imorse vad jag sugen på att träna. Galet. Vem fan blir sugen på att träna direkt på morgonen? Jag. Uppenbarligen. Det var ju ett pump pass 9.30. Men så sugen var jag inte =P Inget Funky idag eftersom det är påsklov, så får se vad det blir av dagen. Funderar på att städa lite. Kanske tvätta om det är ledigt. Ikväll är det fest iaf =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: