Börjes barnbarn

föralltid

Pump och promenad

Väldigt slappt under början av dagen. Måste försöka hitta lite motivation till studierna imorgon så jag inte kommer efter. Jag ska baske mig se till att få allt gjort i tid. Tittade på Hemma bäst (failure to launch) som vi lånade av älsklingens syster.

Det enda planerade för dagen var att vi skulle träna instruktörs-dansen. Så då är det givet att jag åker och kör pump innan. Lika bra ju. Tänkte ta bussen, men insåg strax innan jag skulle få ut att det är röd-dag idag! Då går det ingen buss vid den tiden. Knappt några bussar alls. Skit. Men jag ringde pappa, och som den bästiga pappa han är så kunde ha skjutsa mig dit.

Pump blev det iaf. Men ingen dans. Det var bara jag och en till där. Nittionio procent säker på att tre st är utomlands och en skulle jobba. Övriga två kunde inte av någon anledning. Jaja. Bussar gick det knappat någån hem heller. Skulle få vänta runt 40-45 minuter, så jag började gå hem. Skönt med promenad. Jag kom hem samtidigt som bussen.

Nu väntar jag på att älsklingen ska höra av sig eller komma. Vi hade tänkt käka kinamat idag, men de hade stängt såg jag, när jag gick förbi. Strax börjar topmodel som jag ska titta på medan jag väntar. Sen kanske det blir Oceans thirteen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: