Börjes barnbarn

föralltid

Valborg

Det blev sent igår. Kom igång sent med läsning, så vid 2-tiden kom jag i säng. Halvbra. Jag hade ju nämligen tänkt ta mig upp och vara med på morgonklubben på CC. Under tre fredagar kommer det vara Body Balance på morgonen, 7.15-8.15. Perfekt tid. Precis innan telebilden. Men jag kom upp imorse =D Jag bad Smulan väcka mig. Så hon väckte mig redan vid 10 över 5... haaha.. haaa... tjohoo! =P

Men vad underbart det var med Body Balance! Jag kan ju inte vara med på de två pass som finns eftersom jag har badhus precis de dagarna och tiderna. Jättebra program/koreografi. I loved it! Så jag är absolut motiverad till att gå de andra två gångerna också. Även om det innebär att gå upp tidigare =P

Telebilden handlade om autism och aspergers. Väldigt intressant föreläsning och det kändes bra när hon faktiskt tog upp det som jag satt och plöjde igenom på natten. Grupparbete blev det inget med idag. Av olika anledningar kan man väl säga. I huvudsak för att det är Valborg, och jag hade inget emot att komma hem tidigt eftersom jag skulle fixa inför min överraskning till min älskling <3 Mer om det senare... =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: