Börjes barnbarn

föralltid

Boda Borg

Vi körde bort mycket av det vi packade ner igår. Fick dessutom lite hjälp av pappa och lillebror, som fick spana in vårt hus =D Idag har älsklingen samlat ihop två polare och kört iväg en hel del möbler, så nu ekar det definitivt tomt. När jag kom hem nu ikväll så fanns det ingen soffa kvar att slänga sig i framför tvn. Lite snopet sådär =)

Min dag har inte gått till packning och flyttning, utan strax före 13 hämtade Anneli mig. Vi åkte och hämtade Emelie och sen mot vårt mål - Boda Borg. Det var min present till brudarna. En dag på Boda Borg och lite käk på det. Det var superkul. Jag var kanske 12-13 år sist jag var där, skulle jag tippa på. Så det var lite förändringar, men lika kul. Men rejäla blåmärken på knäna!


(Luciadoppet 2005)

Jag tror det blev 13 stämplar. Efter att ha svettas i bortåt 4 timmar på Boda Borg åkte vi till salladsbaren och käkade lite mat. Det smakade grymt bra. Sen fick de åka och dumpa mig på terminens första styrelsemöte. Finns lite jobb för mig att göra där som det är dags att ta tag i. Utbildingsansvarig och ansvarig för medlemsregistret. Det är jag det =)

Nu är det SYTYCD, sen sängen (som tack och lov står kvar och inte är nedmonterad)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: