Börjes barnbarn

föralltid

Heartbroken

Vad fan blir det av hösten egentligen? Startade upp dagen med ett hårt jävla knytnävsslag i hjärtat till mail. Förstörde min dag. Jag hade tänkt städa undan lite tills Smulans matte kommer. Det behövdes städas iaf, så jag kunde lika gärna börja nu. Och det har jag gjort, men det gick lite segare i och med mailet. Smulans matte kommer om ca 1,5 h. Jag behöver fixa golven, duscha och äta på den tiden. Lycka till. Det går inte direkt snabbare när jag sitter och gör allt samtidigt. Håller på och planerar för mina simmare parallellt med städningen. Jag vet ju vad som är roligast. Måste börja planera skolan också. Inte långt kvar tills det är innedag på KAU. Vet inte ens vilket datum det är. Sån bra koll har jag.

Nehe.

Kanske ska börja i en ände.

En sak i taget.

1. Golven
2. Dusch
3. Mat
....

Vi börjar så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: