Börjes barnbarn

föralltid

Nästan som julafton

Tog en promenad imorse. En ny väg igen. Härligt med skog, men hamnade på en trist raksträcka sen. Den unviker vi hädanefter. Lite litteratur har jag allt läst idag. Betoning på lite, men bättre än inget alls. Sen fick jag två sms på raken om att mina två paket har kommit. Kändes definitivt som julafton. Först fick jag besked om mina kläder från Ellos och sen om min sista böcker till skolan. Helt suveränt bra. Jag beställde ju böckerna lite sent tyckte jag. Några böcker var jag orolig över när de skulle levereras eftersom jag inte hittat något om leveranstiden, men de fick jag dyngsnabbt. Och nu har jag även fått sista lasset. Yeej. Massvis att läsa.

Jag vill röra på mig. Kan fan inte stitta stilla. Vilket på sätt och vis är bra förstås. Funderade på en promenad först, men jag kanske ska ta och öva lite dans? Det vore ju bra. På lördag är det ju dags igen =D Då är det ju bra om jag kan mina danser, så ja.... Det får bli dans. Sen ska jag bänka mig framför tvn och se Fångarna på fortet, Timeout och So you think you can dance.

Kommentarer

  • Angelique säger:

    Luktar lovely :D Friskt om inte annat.

    2010-09-01 | 15:30:59
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här: