Börjes barnbarn

föralltid

Putte 3, fredag

Hoffmaestro & Chraa
Förra året vann de mitt hjärta, så jag räknade med en minst lika bra show i år. Och inte blev jag besviken. Det var bara att dansa och hoppa med. Bäst --> The Storm. Helt jävla insane när hela publiken (iaf den aktiva delen) springer med sångaren från höger till vänster. Bäst.



Mosquito
a.k.a Jarmo



Amanda Jenssen
Lite segt ibörjan. Vi gissade på att hon blev lite förbryllad med publiken så utspridd som den kan bli i dalen. Men efter den bästa band-presentation jag nångin hört, så lossnade det och det blev bra bra bra. + poäng också för att hon hade läst på om staden hon besökte.

 

Takida
Love. Men de spelade mestadels nya låtar som jag inte hunnit lyssna så mycket på än, och de få äldre låtar de spelade var inte de bästa enligt mig. Självklart blev det curly sue och broken. Lite för stor scen för Takida tror jag faktiskt.



Skulle egentligen ha sett The Bloody Beetroots och Public Image, men det var blött och kallt, så det fick karlarna se på själva. Vi brudar drog hem, värmde oss och spelade filmquiz.

Dagens: Tacos går alltid hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: