Börjes barnbarn

föralltid

Mamma <3

I måndags blev det en liten träff på lärcentrum för att planera vårt grupparbete som vi har över jul. Kändes smått förvirrat och oklart när vi började. Men sen började bitarna falla på plats och det känns jättebra. Det tunga nu är att försöka fixa det där arbetet som jag ligger efter med. Det vi fick i stället för en diagnos. Stör mig fortfarande på det.

Igår blev det en glad dag. Mamma fyllde år. Jag satt vid datorn och bokade hennes present, och även julklappen till min älskling. Sen till em/kvällen hämta vi syrran, hämtade ut biljetterna, köpte kort och åkte hem till m&p. Vi fick dock vänta på att pappa skulle komma hem eftersom han är inkluderad i presenten.

Det var så roligt när mamma öppnade presenten och såg biljetterna. Det är biljetter till Hjalmars Nyårskrock 2. Mamma såg så glad ut! =D Pappa också. Finns det något bättre än att se de man älskar glada?? =D Snacka om att jag längtar till jul nu. Jag vill se när älsklingen öppnar sin julklapp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: