Börjes barnbarn

föralltid

Sjuk?

Söndag: Först Funky och Bliss i Kristinehamn. Sista gången, så föräldrarna fick följa med in och titta och dansa. Det gick jättebra. Med Blissarna blev det bara att nöta in danserna, och det gick suveränt bra. De kan danserna nu. De var så duktiga! Hem från Kristinehamn och iväg till badhuset. Hade min yngsta grupp som hade krympt i storlek. Några var iväg på tävling i snöovädret. En liten behändig grupp hade jag. Direkt efteråt blev det övning med luciatåget. Vi övade på att gå. Lite annorlunda placering på luciatåget i år pga renoveringen. Den placeringen har jag spånat på förut. Jag tror det kan bli riktigt bra! Hoppas bara att alla simmarna hittar rätt till helgen!

Måndag: Upp till m&p och barnvakta lite. Blev kvar och pratade med mamma. Älskling hämtade och skjutsade mig till badet där jag hade stämt träff med Malin. Vi skulle rota i kontainern (vårt provisoriska luciadoppsförråd) efter pynt och ljus m.m till Luciadoppet. Det såg mörkt ut där ett tag (höhö, vi använde ficklampor), men tillslut så hittade vi mina ljus. Underbart. Behöver bara köpa några par extra kronljus till luciakronan. Ljuskronan skulle dessutom kläs av en florist och Malin skulle lämna in den. Ännu mer underbart.

Igår & idag: Jag känner mig lite hängig =/ Typ sjuk. Inte bra! Kan ju absolut inte vara sjuk i helgen då det vankas Luciadopp och även Funkyshow i Kristinehamn. Så jag har stannat hemma och inne. Kallt är det ute för den som inte visste det. Jag har städat på mitt vis (alltså rotat igenom och organiserat flyttkartonger) och tittat på tv. That´s it. Plugg? Det vet jag inte ens vad det är längre. Den är satans ma-projektboken vi ska göra är jag väldigt otaggad inför. Noll idéer so far. Men det kommer väl. Åter till soffan och tv:n.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: