Börjes barnbarn

föralltid

Åkt pulka!

Dugga-begreppen gick kalasbra idag även om ingen av oss hade hunnit förbereda oss. Känns som vi har hyfsad koll på begreppen. Hyfsad koll var det alltså. Knallade till Willy´s och handlade lite. Tog en sväng förbi Skokanonen och Team Sportia också. Simon hade ringt och jag tänkte åka med honom hem, men sket sig ju rätt rejält. Min telefon fryser bokstavligt talat ihjäl när det är kallt ute. Så ja, jag fick ta mig hem bäst jag ville......

..vilket innebar att jag absolut inte skulle hinna hem och tillbaka in till stan och träna Body Pump. Så jag kunde lika gärna gå hem så jag fick röra lite på mig åtminstone. Väl hemma så fick jag samtal. Lillebror som ville ha något att göra. Fram med pulkorna och iväg. Så då fick jag lite träning där också. Åka pulka med 8-åring är svettigt. Det var ett tag sen sist jag åkte pulka vill jag lova.



Ska väl försöka plugga lite mer nu. Litteraturseminarium imorgon, och jag har en del kvar att läsa.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Åh, vad roligt med pulka! Det var flera år sedan jag åkte och ändå går jag förbi "bästa" backen varje dag. Kanske ska ta med mig pulka någon dag.... :-)

    2010-02-18 | 09:36:57
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: