Börjes barnbarn

föralltid

Delfinal 3 + helgen

När kakorna blev klara igår så blev det fest. En bra kväll, med en lite sämre dagen efter. Huvudvärk och illamående känslor. Jag vaknade några gånger på natten och så gick jag upp ganska tidigt, så det blev inte mycket sömn heller. Och så fick jag inte i mig någon mat förrän efter badhuset. Hade mina två grupper som vanligt igår. Kollade på Project Runway och Blåsningen, och sen sova. Men det gick inte bra. Hade fortfarande huvudvärk och jag frös något så fruktansvärt. Jag hävde på mig lite kläder och sockor men jag frös iaf. Ont i halsen hade jag fått också. Tillslut gav jag upp och tog en tablett och jag fick en filt på mig utöver täcket. Då somnade jag äntligen.

Tittade också på Melodifestivalen, delfinal 3. Bästa delfinalen hittills. Jag tyckte alla vara riktigt bra. Lite tråkigt när det blir så, att det är många bra i en delfinal och flera dåliga i en annan. Det som var kul också var att många visade verkligen sann glädje över att stå på scen. De som var med: Timoteij, Crucified Barbra, Darin, Erik Linder, Alcazar, Elin Lanto, Johannes Bah Kuhnke och Getty Domein.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: