Börjes barnbarn

föralltid

Ett inlägg

Jag har faktiskt gjort mitt första inlägg på facebook. Jag tänkte att det faktiskt var värt att nämnas här på bloggen också. Inlägget inspirerades av mina studier och framförallt irritationen över lärare.

När jag startade kursen specialpedagogik i början på januari, så kände samtliga studenter att vi redan låg efter innan vi ens hade börjat. Det var ett fullmatat schema, med all rätt. Men vi hade precis avslutat vår inriktning kort innan med ett stort arbete och kände att vi inte hunnit andas i mellan.

Vi bad om korrigering, och en redovisning flyttades. MEN, idag på telebilden påstår läraren att vi ska ha den där redovisning. Nu. Idag. Den som vi flyttade på en vecka. Jag protesterar. Och övriga med mig. Det som jag sen blev irriterade över var att läraren ignorerade vår protest och är fast besluten över att redovisningen låg den här veckan. Jag kände mig dumförklarad, och som en annan student sa.. överkörd.

Något som kan tilläggas är också att just den här redovisningen vad det ENDA som korrigerades för att vi skulle få det lite lättare. Att läraren nu har glömt bort eller struntat i det, pekar bara på att hon inte har lyssnat på oss och gjort det lättare för oss. Schemat är precis som det var förut då. Tack så mycket..................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: