Börjes barnbarn

föralltid

Möte igen + tandläkaren

Nu har jag kommit hem ifrån nästa möte =P Först var det årsmötet, sen styrelsemöte och nu var det möte med klubbar från distriktet (fattas bara tränarmöte, som vi nog ska ha inom kort) Mycket givande måste jag säga. Mitt tilldelade ansvarsområde i styrelsen fick ett ansikte. Gött. Slipper jag fundera på vad i helsike min uppgift egentligen är.

Annars har jag läst lite i Kirre. Skönlitteratur som gäller den här veckan. Grymt skönt med lite variation! Slippa de där satans rapporterna. Skönlitteraturen blir man lätt indragen i, engagerad och läser ut på ett kick. Jämfört med rapporterna som man somnar till. Blev en sväng till tandläkaren också. Tur att de har sånna som mig som betalar deras lön.........ha..ha..haaa...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: