Börjes barnbarn

föralltid

Sjuk

Jo jag är sjuk. Jag har inte riktigt viljat erkänna det för mig själv. Fan! Jag som hade sånt flyt på pluggandet. Nu orkar jag ingenting. Jag skrev lite i litteraturseminariet, sen orkade jag inte sitta vid datorn mer. Förstår ni den grejen? Orkade inte sitta vid datorn! Känner mig helt deppig för att jag inte orkar. Hm, låter konstigt, men jag vill plugga. Inte för att det är sådär fruktansvärt kul, men jag vill hänga med. Inte halka efter. Det kommer bli så sjukt jobbigt att ta igen.

Det som är kvar den här veckan är att det ska läsas en avhandling alt. en vetenskaplig artikel. Jag har tagit mig igenom halva. I feel stonedead. Jag får redovisa så gott jag kan imorgon. För till föreläsningen ska jag! Jag ska allt ta mig dit. Blir ju kanske bjuden på mat och så ska jag bjuda på kakor som jag bestämde mig för sen en bra tid tillbaka.

Jag vill inte vara sjuk!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: