Börjes barnbarn

föralltid

Styrelsemöte

Sådär ja. Då har jag nyss kommit hem från mitt första styrelsemöte. Det var riktigt kul. Nervöst. Men när jag åkte med herr ordförande och en till med i bilen och insåg att herr ordförande också var lite nervös så släppte min nervositet en hel del. Ett riktigt glatt och avslappnat gäng, så det känns riktigt bra. Konstituerande möte var det också förövrigt, vilket innebar att vi delade ut olika ansvarsområden. Jag blev ansvarig för utbildning och medlemsregistret. Inte riktigt vad jag trodde från början, men det känns bra det här med. Ska iväg redan imorgon på något möte. Jag hann inte ens riktigt uppfatta vad det var (stabilt värre, haha) men jag har transport och sällskap av herr ordförande och anders dit och hem, så det är lugnt. Men det ska bli riktigt kul att få sitta med i en styrelse. Kul att få lite nytt perspektiv på föreningen.

Nu blir det näst sista avsnittet av SYTYCD med lite naturgodis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: