Börjes barnbarn

föralltid

Återseende

Efter den underbara duschen tog jag bussen till LC och skrev ut arbetena och lite information till nästa kurs som startar upp på måndag. Tog bussen hem och när jag klev av bussen visade det sig att en gammal klasskompis åkt med samma buss, fast hon satt längre bak. Jag har stått ute och pratat med henne en ganska bra stund. Så roligt att ses igen! Hon har bott och pluggat i Skövde ett tag nu, och jag hittade hennes blogg och läste att hon hade kommit hem. Jag funderade en och sjuttio gånger på att jag skulle höra av mig till henne. Det är givet att vi ska ses igen, prata minnen och gå ut och dansa =D

Kommentarer

  • Helen säger:

    Lätt att! Jag såg i tidningen om hennes vuxendans, tycker det är ett jättebra initiativ :) Skulle ju säkert inte vara omöjligt att vara med i någon annan grupp heller, men kanske inte så kul att dansa med en grupp som vore rätt mycket yngre än en själv...

    2010-01-22 | 23:29:15
    Bloggadress: http://lillahinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här: