Börjes barnbarn

föralltid

Fången

Inget ovanligt har hänt. På nyårsdagen pallrade jag mig upp till huset någon gång under dagen. Blev fångad i ett pussel som mamma och pappa hade påbörjat. Tog mig sen hemåt till älsklingen och troligtvis spelade vi tv-spel. Minns inte. I lördags gjorde jag ett försök till att börja plugga, men det blev att passa lillebror istället. Följde med honom till isen så han fick åka av sig lite. Sen tv-spel förstås. Igår var det tradtionella Fångarna i badet följt av tränarmöte. Fången i badhuset hela den dagen. Förutom på fm då jag slängde förbi biblioteket och lånade böcker till studierna. Så idag har jag ägnat mig helhjärtat åt studierna. Fången i studierna. Höhö. Humor på hög nivå. Men seriöst så börjar det faktiskt bli lite ordning. Observera ordet lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: