Börjes barnbarn

föralltid

Gårdagen på Wickan

Jävligt nice kväll igår på Wickan. Man kan ha sjukt kul att bara och sitta och glo på folk. Speciellt när man är i bästa sällskapet <3

Idag hade jag mina grupper i badhuset. Och där flyter det på. Uppflyttningar på gång, så fyra av mina flyttades upp och jag får nya från medleygrupperna nästa söndag. Planeringen är klar och godkänd. Sen när jag kom hem blev det mat och Robinson på tv4-play. Jag har inte pluggat med andra ord. Inte bra alls.

Imorgon blir det mer intervjuer med barn. Behöver mer underlag. Sen måste jag skärpa till mig. Arbetet ska skickas till opponenter onsdag morgon. Älsklingen börjar jobba 6.00 då, så jag sa att han får räkna med att se mig sitta uppe då och fortfarande skriva...

Nu blir det sängen så jag kommer upp till intervjuerna imorgon. Måste hinna äta frulle innan. Jag har två timmar på mig att beta av intervjuer på. Mycket bra.

Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: