Börjes barnbarn

föralltid

I will survive

Jag överlevde iaf kursstarten. Men samtliga studenter såg helt mosiga ut på slutet. Haha. Vilken syn det måste ha varit för läraren. Hon tog det ganska lugnt med oss. Fullmatade med information som vi var.

Jag måste hålla mig i fas i den här kursen. Ordentligt i fas. Minst lilla miss så är det kört ungefär. Känns som att det kommer bli så iaf utifrån det schema vi har fått.

Intressant att vissa var väldigt anti när det gäller de nya studiegrupperna. På sätt och vis förstår jag dem, men de får baske mig ta och anpassa sig precis som vi andra mindre grupper har gjort förut.

Jag vet inte om jag vill skriva mer på analysen. Känns som att jag bara kommer förstöra den då. Upplägget är bra, men kort. Så det blir nog till att skicka in den som den är nu. Hoppas på det bästa. I värsta fall får jag ta min första komplettering.

Ska skriva några rader i reflektionsloggen nu på en gång tror jag och sen ska jag nog läsa några rader i Sagan om de två tornen, som påbörjades för ett ganska bra tag sen. Den har legat orörd i flera månader förutom i lördags när jag plockade upp den en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: