Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Måste ju givetvis skriva lite om deltagarna i Let´s Dance nu när jag sett programmet. Jag och älsklingen hamnade på en fullsatt bio, Avatar kl 20.00. Så det blev att se Let´s Dance i efterhand.

Stefan Sauk - Helt okej.
Victoria Svensson - Jag associerade direkt till Askungen. Fast fotbollssko istället för glassko.
Mattias EMD- Jag förstå absolut varför Tony valde ut Mattias till sin toyboy =P
Molly Sandén- Lite drömlikt sådär a´la skolbal.
Snickar-Willy - Haha eh ja.. roligt
Elin Kling - Bra, men lite mesigt. Behöver energi där.
Peter Wahlbeck - Jag var mest fascinerad över att se honom seriös. Jag har lite svårt för honom, så det blev ett upplyft att bara se honom seriös och inte ständigt pratande och skrattande åt sina egna skämt.
Gundrun - Utstrålade verkligen dansglädje! Tummen upp. Hon blev flera år yngre genom att kasta glasögonen.
Marcus Birro - Mjuk, fint och snällt.
Claudia Galli - Vasst! Det syntes verkligen att det var lite högre nivå på dansen där.
Rabih - Helt okej. Lite gulligt.
Agneta Sjödin - Tobias sammanfattade henne klockrent. Vacker, roligt och intellektuell. Dansade vackert också.

Alla var riktigt duktiga tycker jag. Stefan och Rabih gav inget störra intryck på mig.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Haha då är det illa är bara rumpvärmaren fungerar! Jag har tur att allt annat i just den bilen fungerar, och rumpvärmen går igång efter bara någon sekund.

    2010-01-09 | 01:58:23
    Bloggadress: http://rockgrodan.com
  • Jennie säger:

    ptja, sämst var ju iaf Jessica Almenäs klänning :P

    2010-01-09 | 07:23:26
    Bloggadress: http://jebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: