Börjes barnbarn

föralltid

Nu så

Nu vill äntligen blogg fungera. Grattis. Nu har jag äntligen tittat på Let´s Dance. Vad i helvete? Jag förstår seriöst inte. Men här är mina åsikter iaf:

Molly – Inte hennes bästa dans, men jag gillar att hon fått sån attityd att hon t.o.m klipper till Tony.
Gudrun – Kändes lite som hennes dans. Riktigt fint var det.
Marcus – Njaa
Elin – Jättefint
Mattias – Han såg väldigt mogen ut och det var fint, men det såg faktiskt lite obekvämt ut.
Rabih – Första gången jag blev imponerad av honom. Han var verkligen engagerad den här gången, eller iaf syntes det att han var engagerad. Han tappade attityden i ansiktet ibland, vilket jag tyckte förstörde lite grann, men annars bra.
Agneta – Helt okej. Inte fantastisk, men jäkligt bra. Cool klänning.
Willy – Haha, det bästa han har gjort. Riktigt sött och fint var det =P
Claudia – Fantastiskt bra
Stefan – Superfint. (Men jäklar vilket gulli-gull det är mellan Stefan och Malin. Vad händer?)

Och vad ska man säga? Hur kan Agneta åka ut? Och hur kan hon stå där i botten med Elin? När det finns tre, Marcus, Willy och Rabih som är så mycket sämre? Vart är Let´s Dance påväg? Ändra röstsystemet säger jag, som många andra inne på tv4.se forumet. Jag skulle hellre se att de två, tre eller fyra som hamnar på botten utav juryns poäng, får publiken rösta på vilka de helst vill ha kvar.

Nej.. nu blir det Robinson...

Kommentarer

  • Annika säger:

    Det var många som blev förvånade när hon åkte ut! Jättekonstigt faktiskt. Borde verkligen ha varit någon annan.

    2010-02-03 | 16:38:24
    Bloggadress: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: