Börjes barnbarn

föralltid

Poppar barnmusik =D


Så pass bra ligger jag inte till att jag kunna unna mig lite pump. Kanske på onsdag. Funky Kidz danserna kom äntligen, så jag var tvungen att kolla igenom de och börja lyssna på musiken. Det är så himla kul =D Sambon kommer återigen bli miljöskadad och gå runt och sjunga på barnsånger eftersom jag gör det när jag övar. Haha.

Jag har iaf skrivit in alla intervjuer på datorn och skrivit empiri/resultat-delen. Korrigerat en del felaktigheter också. Ändrat till 1,5 radavstånd. Poff så blev arbetet genast lite större. Vad bra man mår då! =D Nu är det den tunga analysen kvar. Får jag till den, så borde det vara piece of cake därifrån sen med slutsats och sammanfattning.

Någon som vill sätta en slant för när jag kommer skriva in de sista orden i mitt arbete? Det ska skickas till opponenter onsdag morgon kl 9.00.

Kommentarer

  • Majsan säger:

    Sv: Haha ja jag älskar det programmet :) Dessvärre har jag totalmissat nästan hela säsongen, bara sett 2 hela avsnitt. Var tvungen att spy lite galla över tv3 och deras val av sändningstid och dag i ett blogginlägg igår :p

    Men ja, det är kul när de får utmaningar där de verkligen får använda deras kreativa sida :) Brukar skilja agnarna från vetet en del gånger :)

    2010-01-18 | 20:01:15
    Bloggadress: http://style.dinturiel.se
  • Bim HD säger:

    hm, check... eller? klart? tihi...

    Må så grankott...

    2010-01-20 | 14:11:19
    Bloggadress: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här: