Börjes barnbarn

föralltid

Rejäl klagosång

Va fan. Vad är det här för jävla dag. Det är inte sunt att vara glad och lycklig konstant, men vad i helvete. Känner för att klaga och svära lite idag. Låg och sov riktigt länge idag, men det var bara skönt och normalt. Vädret var ju skit idag iaf, så det är inte mycket att gå upp till.

När jag väl kom upp så blev det bra jävla segt. Orka fan inte hitta på nått heller. Blev en massa onödigt och meningslöst spelande på KING. Fick anstränga hjärncellarna något så enormt för att ens komma på något att äta.

Den där karln man har slutade kl 16 så jag hoppades på att han skulle komma med lite energi och göra mig lite glad. Typ kramas och annat skit som man gör i ett förhållande. Men han däckar på sängen och ska absolut ta en liten powernap som varade hela den tiden vi hade tillsammans idag. För sen skulle han iväg och grilla med jobbkompisarna.

Noll kontakt fick jag mä´n. Och jag är inte den som döljer när jag är missnöjd. Det är bra jävla onödigt. När han väl anstränger sig lite och frågar hur det är, så lyssnar han på kanske en hundradels micro del för sen hade han plötsligt bråttom iväg. Karl jävel. Jag vet att lyssna är inte deras starka sida, så min plan var att ta det kort och snabbt, men inte ens det räckte idag.

Jävla skit.

Jag har iaf varit duktig nog att kolla upp vilka filmer jag tänker titta på ikväll. Så jag har och göra från 20 till 2.30 inatt. Suveränt bra. Men än återstår det problem. Inte fan kan kvällen bra bara sådär. Nej nej. Jag måste ju fixa nå käk. Men vad ska jag fixa? Är så jävla orkeslös så det lutar åt pizza, men inte fan blir jag snygg, smal och läcker av det. Lösgodis lockar ju lite också. What do to... what to do...

Mens helvetet kom idag också. Blöder som en skadad bäver. Inte än. Men jag vet att jag kommer att göra. Ingen lust att gå ut överhuvudtaget när jag vet att det kommer att ösa ur mig. Övervägde att beställa hem kinamat. Det är ju gott och mer accepterat fusk, men den där jävla resturangen har säkerligen sommarstängt.

Aa fan.. ilskan börjar avta lite grann iaf. Gött dä. Men mat-problemet kvarstår. Och jag har bara 20 min på mig tills min filmkväll börjar. Sen kan jag ju inte lämna soffan. Inte tillräckligt långa reklam pauser för att fixa käk på. Om man nu ska ta och klaga över att de är för korta. De är ju för långa egentligen.

Helvete.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: