Börjes barnbarn

föralltid

Sol och bad

Härligt väder har det varit ute nu. Snudd på för varmt för min smak, men jag har sökt mig ner till sjön och hittat ett nice ställe att ligga och steka på. Varvat med svalkande dopp i sjön. Underbart!





Gårdagen spenderades i Örebro. Fick vara hundvakt/flytthjälp med betoning på hundvakt. Bror min med sambo skulle byta lägenhet med en snubbe. Så det var fullrulle hela dagen. Och deras lilla valp blev smått förvirrad i kaoset. Så jag fick äran att busa lite och gå på promenader med henne. Hon gick inte långa sträckor förrän hon la sig ner och götta sig i gräset. Svalt och skönt ju =P



Måndag idag och jag har följt lillebror till badhuset i vanlig ordning. Sista veckan nu. Traditionsenligt blir det glass efter att han har simmat. Idag fick han köpa kulglass uppe på stan istället för i cafeterian.

Plockade ett gäng vita smultron när jag gick upp till huset imorse. Jag tycker det är så fränt med de där vita smultronen. Goda är de också.











Kommentarer


Kommentera inlägget här: