Börjes barnbarn

föralltid

Candy candy

Well..
Kanske dags att skriva lite. Har inte hänt så mycket. Skolavslutning för syskonen. Var med minsta lillebror i kyrkan och det var så fint. Minnen. En själv hade ju skolavslutning i kyrkan. Det är tradition för den skolan. Jag gillar traditioner. Underbart att få sjunga Den blomstertid nu kommer. Blev smörgåstårta hemma också.

Annars har det mest varit x antal Candy candy episoder per dag under dagarna följt av några stycken avsnitt av CSI på kvällarna med älsklingen. Det är nästan så att jag börjar tro på facebook´s spåkula. Det stod att min kommunikation bestått av facebook och sms, samt nånting om att jag drömt för mycket framför tvn och det är dags för mig att träffa vänner och vakna upp. Hmm...

Kom ut på en skön promenad med lovely Nettan/Angelique och fick ny energi. På måndag ska jag träffa Emelie och jag träffade faktiskt Anneli en stund i badhuset när hon kom och tränade till Vansbro.

Dags att skärpa till mig. Har varit alltför depp, seg, hängig, oengagerad. Alldeles för länge.

Nu ska jag dock sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: