Börjes barnbarn

föralltid

KAU

Kanske dags att uppdatera lite? Jaa..

Upp tidigt som satan på torsdagen. Skulle hinna till LC och skriva ut mina anteckningar till redovisningen. Utan dom skulle det garanterat inte gå bra. Jag var tillräckligt oförberedd så det räckte ändå. Utan anteckningar hade det blivit total fail. Men jag hann. Pluggade lite på bussen. Vi skulle redovisa som andra grupp. Väldigt skönt. Så man slipper pressen om de andra grupperna gjort bra ifrån sig. Och det gick bra. Jag och min kurspolare är ju samspelta som få =P Överlag blev vår redovisning nog ganska bra. Jag tror det iaf. Både torsdagen och fredagen innehöll massa redovisningar om både dyslexi, dyskalkyli, pedagogiskametoder och barn i sorg.

När redovisningarna var slut på torsdagen tog vi oss in till stan och besökte glasbanken så vi hade till kvällen. Vi förfestade lite på hotellrummet och sen drog vidare ut. Hamnade på "Glada Ankan" där vi hittade några fler kurspolare. Käkade, drack och umgicks. Folket trillade av några i taget och slutligen vi också. Vi fick med oss Mattias till vårt hotellrummet där vi hade lite eftersnack och han lärde oss "do it or die" som tydligen är viktig på efterfester. Anyway. Det blev en trevlig övernattning i Karlstad. (Bilder kommer i vanlig ordning kanske senare) Sov gott och underbar hotellfrukost. Fredagen fortsatte med fler redovisningar och sen blev det SOMMARLOV!

(Bortsett från min diskussionsdel på rapporten som ska in samt utvärdering på kursen och på redovisningen, men ja.. typ sommarlov)

Kommentarer

  • carro säger:

    HAHA och sådär håller dem på heeeela tiden :D hahaha.. mina små galningar :D

    2010-06-07 | 11:01:12
    Bloggadress: http://rosetty.blogg.se/
  • Angelique säger:

    Jag tror det är en viss speciell namnsdag idag :)

    2010-06-09 | 06:19:08
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här: