Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance

Guuuu´ va´ jag gillar dansprogram <3

Salsa
Willy - Jorå, det såg inte så rörigt ut den här gången.
Molly - Fin var hon. Dansade bra tycker jag hon gjorde också. En väldigt glad salsa tyckte jag.
Mattias - Bra dansat, och så var han alltid lite het också =P
Claudia - Hon ska ju bara vinna! Så enkelt är det. Vilken kvinna.

Bugg
Willy - Man kunde ju iaf lista ut att det var bugg. "Masken" var bra fräsig.
Molly - Helt okej. Kul att hon ser så avslappnad ut nu och njuter.
Mattias - Buggkung!
Claudia - Så sjukt duktig. Hjälp vad hon sprider glädje =D

Jaa, det är ju inte så konstigt att Mattias och Claudia är i topp. De har varit grymma ikväll. Nu hoppas jag bara på att Molly kan få hänga med till nästa vecka och komma på en tredje plats, och att Willy åker ut nu efter en fin "mask".

..........................................................................

Och resultatet blev:



Ingen big surprise där egentligen. Trist att inte få se Molly på en tredje plats. Det tycker jag hon förtjänade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: