Börjes barnbarn

föralltid

Tagga

Det är dags att börja tagga till för ikväll. Då är det girls night för hela slanten. Förfest hos lovely och sen är det lustigt nog girls night på Wickan sen. Det var det inte när girls night bestämdes kan jag lova. Fränt liksom. Jag började ladda lite igår med att grogga lite på mina Kosken som jag köpte på båten. De har varit orörda sen de kom hem.

Men först är det Funky Kidz. Sen ska jag besöka systemet och se om de finns några nya breezer kvar och sen ska jag köpa ett tv-spel åt sambon. Karlarna ska roa sig med tv-spel här hos oss. Sen ska jag göra mig i ordning. Hoppas att det går bra. Får se vad jag krånglar den här gången, kläderna, håret eller sminket? Alltid är det nått.

Bild från förra tjejkvällen..
och go´a Frida är inte med oss den här gången eftersom hon är i USA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: