Börjes barnbarn

föralltid

Vanlig söndag

Söndagen började lugnt. Slappade och åt mat. Sen blev det badhus i vanlig ordning. Det var riktigt roligt idag. Det gick så himla bra. Min minsta har det varit lite tufft med. Idag använde jag tavlan och skrev upp vad de skulle simma, bara för att göra det lite roligare och göra lite nytt. Det fungerade jättebra, så jag ska nog göra på det fler gånger. Dessutom simmade de himla bra idag också. Och det fick dra ut linorna själva eftersom gruppen innan var på tävling, men det gick också bra. Hela passet flöt på från början till slut =)

Nu är det Project runway följt av Blåsningen och sen ska jag nog titta på Music & lyrics.

Kommentarer

  • Mickan säger:

    Åh, vad skönt att simma... Det måste jag ta och göra nån dag när jag har möjlighet.



    Sv: Ja, precis. Är det trist väder ute känner man sig bara trött och orkar inte göra något.

    Tack så mycket. :)

    Oja, Oriflame är jättebra. ;) Du borde testa! ;) Hehe.Du får hojta till om du tycker det vore något. :D



    Kramis

    2010-03-07 | 20:52:41
    Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här: