Börjes barnbarn

föralltid

Funky show

Fantastiskt!
Det kan sammanfatta hela dagen idag. Jag började tidigt och var med på body pumpen som är före mina kidz. Lite gamla program från pumpen som plockades in, och det var kul att köra lite annorlunda. Duschade och drog snabbt iväg in till stan. Behövde köpa alkohol till kvällen och så skulle jag titta efter klistermärk´s stjärnor till kidzen. Funky Kidz motto, eller vad man ska kalla det, är ju att "Här kan alla vara stjärnor". Köpte lite mat på vägen också. Snabbt som attan ner till skolan där vi skulle vara. Och det är inte en käft där! Fy fan, haha. Jag trodde jag skulle komma sist, men jag var där först.

När vi fick kom in började vi direkt att gå ordning på scenen, musiken och kläderna. Tre ombyten skulle jag ju göra. Började med vår intro med ljusstavar följt av en kort hiphop dans. Mina söta små troll. Åh så duktiga de var! Sötnosarna. Sen dansade vi instruktörer igen till Womanizer. Det gick riktigt bra. Chefen berömde mig och tyckte att jag hade blivit riktigt duktig på att dansa =D Det värmde mitt danshjärta <3

Direkt efter showen drog jag och Sofia upp till Colluseum och gjorde oss i ordning. De andra slöt upp en efter en. När vi blev fulltaliga drog vi till affären och handlade mat för grillning. Det var ju bra väder för lite grillning. Vi åkte hem till Tomas och bunkrade upp allt käk, åt och hade det trevligt. Kvällen fortsatte senare inomhus med lite "lekar" och massa skratt. Kramp i käkarna kan jag lova. Oj oj oj. Bilder kommer förhoppningsvis senare, när jag har fått de skickade till mig. Nu blir det sängen. Godnatt och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: