Börjes barnbarn

föralltid

Vårmarknad

Gårdagen gick undan. Började tidigt med body balance. Skönt värre vill jag lova. Jag var superpigg när jag traskade bort till föreläsningen. Den var bra (grymt bra föreläsare), men det var ändå lite segt. Sen slängde vi ihop gruppuppgiften. Det gick ganska bra. Tog mig hemåt och kvällen spenderades i soffan med älsklingen med lite mat och lite gott. Mumsig fruktsallad bl.a. Däckade ganska tidigt.

Idag var det sista Funky Kidz för den här terminen!! Kommer sakna kidzen. Men vi har ju faktiskt showen kvar också. Då ska jag, mina kidz och min assistent klä ut oss till troll =P Haha. Det blir bra det. Sen ska vi instruktörer dansa själva också. Det blir nice.

Direkt efter Funky knallade jag upp på vårmarknaden och mötte upp Nettz och Alexandra. Thanks girls att jag fick joina er. Jag släpade med mig en hel del påsar hem. Det blev även en sjal, en väska, strumpor till sambon, en godisrem och givetvis lite marknadsgodis. Köpte faktiskt påsar också - fryspåsar, hundpåsar och vanliga soppåsar.

Nu är jag hungrig. Som bara den. Får hitta på något. Sen blir det en lugn kväll. Skönt. Borde nästan plugga egentligen. Men orkar inte. Vill inte. Går inte. Inte en lördagskväll. Fick ju chockbesked i fredags också om examensarbetet som man har gått och förträngt. Kortslutning i hjärnan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: