Börjes barnbarn

föralltid

Frisörbesök

Gårdagen var bara allmänt slapp. Sjukt rastlös. Vi har ju inte fått några läsinstruktioner för den här veckan(?!) så jag blir helt vimsig i huvudet. Vad ska jag då hitta på? Jag tänker inte sätta mig och läsa något på måfå. Bara för att liksom. Never. Har ett UR-klipp att titta på, men mer är det inte... Det mest nödvändiga jag gjorde igår var att titta på TV. Ung och bortskämd, filmen National Treaure 2 och Lyxfällan på play.

Idag är det också lite rastlöst, men jag skulle till frissan idag. Så det har varit dagens och förmodligen veckans höjdpunkt. Jag har ju hittat MIN frisör. Hon är bara bäst. Jag säger lite vad jag tycker om och trivs i, och sen får hon fria händer. Det blev brunt, toppat, uppklippt och sned lugg. I love it. Det är verkligen jag. Sa jag att hon är bäst? Ja, det gjorde jag. Men det kan allt sägas mer än en gång.

Nu väntar jag på att älskling ska komma hem från ett möte, så ska vi fixa käk. Han ska hjälpa syr´ sin lite först också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: