Börjes barnbarn

föralltid

Gå gå gå

Man räknas som vuxen när man säger att man går på möten jämt va? Fan. Det känns som att jag går på möten jämt. Möte med Luciadoppet i måndags. Hade inte så mycket att säga. Antalet deltagare i tåget steg ju aningens sist. Jag tror jag har koll på läget. Måste ta mig till kontainern bara och rota efter ljus och kronan m.m.

Grupparbete slänges ihop igår på LC. Matte-historia. Ni hör ju hur kul det låter? Redovisning på fredag. Vi skrev om Egypten och pyramiderna. Blev ganska bra ändå.

Idag har gjort... eh... ingenting. Känns så iaf. Hade tänkt gå på CC dance, men jag känner mig bara så bläää just nu. Gick till konsum och lämnade filmen. Gick till stan och lämnade tillbaks boken. Gick till badhuset. Gick också hem därifrån. Det är vad jag har gjort idag. Gått en jävla massa.

Sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: