Börjes barnbarn

föralltid

Gemytligt

Torsdag.. var en vanlig torsdag. Pluggade på fm. Sen badhus, dans och mer badhus. Bunkrade upp med gottgott till kvällen. Hade en deadline på fredag och hade en hel del kvar att skriva och föreläsning fredag fm. Deadline var dessutom 16 den här gången mot normala midnatt.

Fredag.. upp och iväg till föreläsning. Delkurs 3 påbörjad och endast matematik. Fick mig lite hjärngympa. Och är förövrigt smått irriterade över att läraren tyckte att vi skulle läsa en bok som står med i delkurs 4 på litteraturlistan Ogillas hårt. Då blir jag lite vrång. Efter föreläsningen åt jag mat på LC och satte mig vid datorn där direkt och skrev klart det sista på uppgiften. Inlämnad ca en timme före deadline. Good work. Hoppas det blir bra resultat också...

Lördag.. iväg på Funky Kidz. Sista gången för den här terminen i kga. Så föräldrarna fick följa med in, och jag tror allt att de tyckte det var roligt att vara med och dansa lite =) Älskling hämtade mig och vi åt lite lunch. Jag skulle direkt till badhuset och öva första gången med luciatåget. Uppdelat i tre smågrupper. Både bra och mindre bra kanske. Men det var ett h-vete att hitta bra träningstider. Så.. gilla läget är det som gäller. Syrran och Kristin hämtade upp mig efteråt med pappa. Vi skjutsades hem till mig. De började laga mat och jag städade undan lite och fräschade till mig. Det vankades tjejfest. Väntade in resten av brudarna och sen åt vi en supergod wook och satt och pratade. Massa prat och singstar blev det. Very nice evening

Söndag.. Funky Kidz i grannkommunen. Superkul i vanlig ordning. Känns jättebra att vi har så bra samarbete, jag och Rebecka. Väldigt trevligt att åka in tillsammans med henne. Hade varit stor skillnad om vi hade åkte in själva på olika dagar. Sen blev det lunch med älskling och iväg till badhuset. Vi hade heeela bassängen för oss själva idag (och flaggorna uppe), så vi passade på att öva ry-vändningar, flyta och hoppa lite =P Måste ju passa på liksom! Gick direkt hem till Simons pappa. Det skulle bli käk där. Först hade vi inte tänkt käka där utan äta senare. Jag kom dit lite före de andra, så jag och hans pappa började fixa maten. Väldigt trevligt var det. Gott som satan var det också. Kvällen avslutades i soffan med älskling och kolla på Doobidoo och Så mycket bättre på tv genom playkanalerna. En väldigt gemytlig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: