Börjes barnbarn

föralltid

God morgon?

Det var riktigt kul igår kväll att få höra Andreas band. Trist att det knappt kom något ljud är micken bara =/ Men bra var dom och trevligt sällskap. När vi kommit hem till kga så hakade jag på syrran, jarmo, dan och kristin. De satt och spelade Buzz fast på xbox (kommer inte ihåg vad det heter) Det blev en kort stund och sen började jag, syrran och jarmo promenera mot ekeby i snön. Vi konstaterade mer än en gång att det var vackert när snön låg där alldeles orörd. Det resulterade i två snöänglar.

Jarmos                                           Min
 

Jahopp. Imorse då. Då får man höra att man är dålig flickvän för att jag inte väckt karln tillräckligt bra. Vilket härligt sätt att börja lördagen på? Don´t you think? En annan som hade sovmorgon. Det var ju sista Funky förra veckan. Well, efter en sån bra start på dagen så funderade jag på vad jag skulle göra med resten. Funderade redan igår på om jag skulle in till stan en sväng. Vill ha lite nya byxor, behöver skor och funderar på lite mousse till mitt fina hår... Sen slog det mig --> Det är ju Zumba idag! =D Då blev jag genast lite gladare. Ska göra mig i ordning och se om jag tar stan före eller inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: